Ohhej vad det går!!

publicerat i Vardagliga saker.;
Tog och cyklade till Hultsfred idag. Jo, 1,8 mil var rätt gutt. Senare återvände jag hemåt, med fint sällskap - ELIN! Så, nu har jag varit väldigt duktig tycker jag! Vi har inte gjort något alls typ. Kanske blir att cykla till skolan imorn.. :) Ne, jag börjar bli hungrig igen.. ska nog ta mig lite fil! :) Sedan, får elin vara vaken hur länge hon vill, men jag ska sova rätt tidigt. :) jag är ännu mobillös, ska nås fortfarande på hemtelefonen! :))

Till Alicia: det var rally och just den bilen hade inte riktigt kontroll över kurvan. HAHA :)


Jennifer - min fina vän. Kommer du ner snart?! :) we have to boka tid till you know what? :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennifer:

Ring mig snygging så bestämmer vi något!!! :)

2:a kommentar, skriven , av Jennifer:

Ring mig snygging så bestämmer vi något! :)

3:e kommentar, skriven , av alicia:

jaha hahaha :)

4:e kommentar, skriven , av alicia :):

svar: ja BF är verkligen rätt linje för mig!:D

Kommentera inlägget här :