Why should it be so bad to bad when it's so hard to be anything at all?

publicerat i Vardagliga saker.;
Jag är glad för att ni alla fortsätter att kolla min blogg! :) Jag är ledsen att jag inte uppdaterar så bra. Jag jobbar för fullt, trivs bra faktiskt. Helt underbara arbetskamrater har jag. Varit själv hemma sedan i torsdags ju. Så, nu inväntar jag familjen som kommer senare ikväll. Jag har städat. Så duktig är jag! Fina Bekka och Therese kom hit igår. Mysig tjejkväll med många skratt! Bekka stannade över natten. :)

Jag lagar även mat åt mig själv! Kroketter, kycklingfilé och tsatziki!! Mumsigt!! :D

På fredag blir det även Göteborg med Jennifer, Elin och Tim!! Det slår ju inte fel!! :)


tjusiga skor!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bekka:

Sjukt dålig uppdatering här vaaaa! ;)

Kommentera inlägget här :