It's friday, I'm in love.

publicerat i Vardagliga saker.;

Förlåt! Även att jag inte är helt upptagen nu om dagarna. Men jag skriver inte så mycket här iallafall. Jaa. Vad händer? Jo, igår åkte jag till Hultsfred för att jobba. Det blev en lugn träff med mycket diskussioner. Och, sedan lagade vi mat i typ två timmar. HAHA. Fick prata ut med Alicia. Riktigt skönt! :) Sedan blev det ledarmys, och jag fick även presenter av mina bästa arbetskamrater för att jag fyllt år!! :D Vid tio åkte jag till bästa Bekka, åkte hem en timme senare (a jag lovar, vi skulle kunna prata i typ ett år! ;o Så, idag fick jag även åka till Ronja och jobba. Skönt att verkligen ha kommit in i det nu. Känns bra!! Men börjar bli sjukt nervös inför att jag ska servera.. :s Så, blev en lugn kväll med träning med hundarna. Än så länge har jag varit ute med dem varje dag faktiskt! :D Ska även, mest troligt, börja med en show här på bloggen. För att införa lite nytt. Den kommer att gå varje söndag! :)  Ska även ändra lite mer i designen, när jag har tid!

Nä, nu börjar filmen igen som jag och pappa kollar på. :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bekka:

Haha ohja, vi skulle säkert kunna prata ett x antal timmar om ingenting ;P btw, diggar din rubrik gullet :)

Kommentera inlägget här :