29 februari 2012.

publicerat i Vardagliga saker.;

Blir så trött på dessa människor som ska bete sig sådär. Ja, har ord på det jag vill säga. Människor som helt plötsligt ändrar sig och beter sig helt annorlunda, dem man tappar all kontakt med. Finns några sådana i mitt liv. Men, är det verkligen nödvändigt att bara glömma bort varandra? Helt plötsligt hatar man varandra. Vi var bästa vänner, sådana som säkert skulle förbli så. Men någonting hände. Tyvärr. Eller det känns bra också, jag känner mig så mycket friare men, det är tråkigt. Låtsas att den andre inte finns? Ska man göra så? Jag vet att jag inte hatar den personen, inte någon av dessa personer. Men det är helt tvärtom. Vill hon verkligen glömma bort mig, låtsas att jag inte finns, gå vidare, "klippa bort mig" från bilderna vi båda var på. Jag fattar inte varför folk är så himla fega. Varför står ingen för det dem säger, eller varför vågar man aldrig ta något irl? Bara undrar. Jag vet att jag vågar det, konfrontera mig gärna om du vill, för har jag sagt något så menar jag det. Åh.. Iaf, denna person har valt att låtsas som om jag inte finns, inte alls, och låtsas som om vi aldrig varit vänner. Som om vi aldrig känt varandra eller gjort saker tillsammans. Så, finns inte så mycket att göra.

Kommentera inlägget här :