Hur trött som helst.

publicerat i Vardagliga saker.;
Hej där! :)
Har jobbat hela nio timmar idag, då jag bara stått och gott typ, utan en kort lunch. Jag undrar om ni verkligen kan förstå hur trötta mina fötter och vader är? Det finns inte ord att beskriva. Så efter en sväng i stugan, då jag sovit på soffan där, och mamma och pappa har fixat toaletten. Jag ska strax gå och lägga mig, läsa lite och äta lite gojibär. Ska visa er det någon gång, för det är riktigt gott! Och nyttigt!
 
Pappa berättade att han och hans kompis slog vad i februari, ett vad som är igång tills imorgon. Jag tänkte när han berättade det för mej, att det är ju jättelänge kvar dit. Jag inser nu att tiden har gått jättefort. Helt plötsligt är vi här. Hoppas också att dessa jobbarveckor går fort, inte för att jag inte trivs utan för att jag blir så himla trött. Och det har bara gått tre dagar.
 
Nu ska jag räkna hur mycket pengar jag har sparat ihop och sedan ska jag lägga mig i sängen. God natt på er mina fina! :)
 
Min tårta jag gjorde när jag fyllde år. Mamma hjälpte väl lite. Den smakade mycket godare än vad den ser ut.

Kommentera inlägget här :