När jag går ner, så vill du ha mer.

publicerat i Vardagliga saker.;
Hallå där!
 
Det går iaf framåt med mitt mobilsparande. Vet dock inte riktigt exakt vilken jag ska ha.. Velar mellan några. Får se vad det blir. Ska bli skönt i alla fall med en ny mobil. Tack och lov. Snart ska jag lägga mig i sängen framför Spökbuddiesarna! Älskar dem filmerna! Därefter ska jag kolla på Buddiesarna på äventyr! Hihi. :) Finns ju hela sju stycken, men har bara sett fem. Det är verkligen superbedårande filmer, som handlar om valpar som på olika sätt handlar i trubbel och ska fixa det. Rekommenderar de starkt! Annars så har jag jobbat idag med, min kropp är så himnla trött. Jag som tränade duktigt i början av veckan. Nu kommer jag hem, äter, och orkar typ ingenting mer. Herregud alltså.
 
Ha det superbra tills jag skriver här igen! :) :)

Kommentera inlägget här :