Believe that dreams come true every day. ‘Cause they do.

publicerat i Vardagliga saker.;
Sitter på tåget just nu, snart framme i Vimmerby. Åkte till Linköping igår då, skulle på arbetsintervju. Spännande, jag var mig själv, sa vad jag tyckte, vem jag var osv. Sedan är det ju upp till dem! :) stannade över natten hos Jennanbennan, och hennes boyfriend. Shit så mysig lägenhet!!! Skrev en kort uppsats idag på morgonen också, fick mail nyss att det var ett VG. Så jag får alltid ett VG i ämnet i slutbetyg, vilket var det jag strävat efter där. Annars blir det spännande eftersom betygen sätts idag, de flesta ämnena vet jag ju vart jag ligger men det är några jag bara hoppas på det bästa i. Ska även få mitt sommarjobbsschema idag. Håller tummarna för mycket jobb, faktiskt. Jag menar, pengar har ju ingen dött av.. haha. Förövrigt så tänker jag nog börja ta tag i mitt körkort på riktigt nu, ska prata med mor och far ikväll om det, boka tider osv. Sedan ska jag ju även bo i stugan i sommar, riktigt mysigt om jag får säga så. Kanske ska ta en mopedtur dit idag, bara vara, slappa. Lät rätt skönt! Ska väl läsa lite nu i boken min innan jag är framme i Hultsfred.

Kommentera inlägget här :