Jag hör hjärtslag, mina hjärtslag men låtsas för en stund att det är dina jag hör.

publicerat i Livet som au pair i USA;
Hallå där!

Hemma efter en mysig kväll hos en kompis. Jag och Jessica drog till en annan au pair, Louisa, och vi har umgåtts och kollat på film. Mysigt! :) Det var välbehövligt! Dock ska Isa åka hem ganska snart men hinner träffa henne lite mer iaf! :D
Klockan är nu över tolv, jag har stängt på larmet i huset och ska nu sova! Imorgon finns det flera "valda måsten" jag vill göra, och då ska jag inte skypa i typ tre timmar igen.. ;) elin..
Får se hur det blir, ska träna, sy och skriva. Det är det jag verkligen vill, dock lyckas så mycket annat komma i vägen.. Nåja, om jag skulle ta och sova så jag vaknar pigg tidigt imorgon kanske jag hinner. Märks! :)

Puss!

Kommentera inlägget här :