Om jag fick välja, skulle det vara du och jag.

publicerat i Livet som au pair i USA;
God kväll! :) 
 
Klockan är knappt nio och jag sitter utslagen och pratar med min fisk. Jo, han är rätt rolig han. Igår kväll kom Justyna hit och vi åkte och åt en andra middag. Vi har så mycket att prata om att det är sjukt. Har ni också sådana vänner, som samtalen bara fortsätter och det finns så mycket du vill ta upp och berätta om? Jo, och vi träffas för sällan för att hinna prata om allt. 
Iaf, ikväll var min familj bjudna till en annan värdfamilj. De har precis skaffat en au pair och mamman där jobbar med R. Så vi åt middag där och jag umgicks med Janina, en tysk, superhärlig au pair. Alla barnen lekte för fullt och det bästa är att dem bor fem minuter bort. Hur najs! Så, kommer troligtvis träffa Janina ganska mycket! Det är fortfarande lite läskigt hur nära du kommer folk så fort här, men det är också underbart och jag älskar alla vänner och familj jag har här! <3
 
Nu ska jag lägga mej och kolla lite How I met your mother, innan jag ska sova, med en träningsvärk från igår och värre lär det bli imorgon. 
 
Slänger in en bild på Vita Huset. Det pågår väl diskussioner för fullt där just nu om fallet i Syrien. 

Kommentera inlägget här :