My parents are here!!!!

publicerat i Livet som au pair i USA;
H väckte mig strax innan åtta idag. Han sliter upp dörren och skriker att mina föräldrar är här. hahha.. rolig kille! 
Iaf, har varit en lugn dag, känns konstigt och bra att mina föräldrar är här. Just nu sitter vi och snackar lite om vad vi ska göra i helgen. Det blir nog en fullspäckad helg, och det ska bli så roligt! 
Vi tog en promenad, lekt. Barnen älskar att leka med pappa, hade inte förväntat mig något annat faktiskt.. 
Vi gick ut och åt pizza och stack till Target för att köpa lite grejer. Precis när vi ställer oss i kassan, blir det en tornadovarning och ingen får lämna affären och vi blir ståendes där inne, i mitten för cirkus gurkus en halvtimma. Sent kom vi hem, mina föräldrar köpte en klänning till mej, och lite snacks. 
Färgade håret igår, var trött på min utväxt och mår mycket bättre nu! ;) 
Måste fixa lite grejor nu, minneskort osv. 
 
Vi hörs imorgon, puss! <3
 
Köpte för två veckor sedan. 3 dollar typ!!! 
 

Kommentera inlägget här :