Back!

publicerat i Vardagliga saker.;
Nu känns min mage mycket bättre och nu orkar jag mer. Jag har gått påskkärring med Jossan och mina kusiner, dem har ätit en massa godis och mina små pluttar sov över här i torsdags! Igår åkte vi till Vimmerby till farmor för lite påskmat och umgåstid. Det var hemskt att behöva åka hem, då det var sista gången nu jag såg dem.
 
Elin kom även hit på kvällen och hjälpte mej att packa. Det behövdes då hon är skapligt bättre än jag.. hihi. Vi blev båda förvånade över hur allt fick plats och det inte var mer jag tänkte ha med mej.. dock finns det lite i tvätten och sådär som också ska med. När Elin åkte var det sista gången jag såg henne nu på länge :(. Det var ledsamt och lite svårt. Har ju nu sagt hejdå till de flesta av mina nära. Borde vara det som tär på magen min.. :(
 
Nu ska jag spela lite farmville innan en promenad lockar?! :)
 
PUSS!!

Kommentera inlägget här :