Helgkurs.

publicerat i Inredning / design, Livet som au pair i USA, På väg mot min dröm!;
Hej! 
 
Helgen har varit awesome! Igår kväll vaknade jag upp runt halv sex, för att bege mej vidare mot Baltimore. En utav de bästa helgerna sedan jag kom hit, lätt! Hela dagen igår studerade vi mode och design, sjukt roligt! Jag lärde mej så himla mycket, och fick en massa tips! Både för mina framtida kläder och smycken, men även inredningsgrejer. Inte för att kursen riktigt handlade om det, men jag tänker använda tekniker och idéer från kursen när jag ska inreda mitt hus! Nog om det. Träffade jättehärliga människor, vissa jag aldrig träffar igen och vissa jag definitivt kommer besöka och träffa någon mer gång! Igår kväll var vi några tjejer som umgicks och det var så mysigt! En massa snack om allt och inget. Idag har vi haft American goverment, American Politics and American Culture. Självklart kan man välja andra klasser också, men detta valde jag. Det var riktigt intressesant och jag kommer ta med mej så mycket av allt jag lärt mej denna helg i framtiden! 
 
Kursen var på 4 credit's, vilket betyder att jag behöver ha två till. Sedan är jag klar med kurser här, wihu!! Som au pair måste man plugga, minst 6 credit's. Man kan välja mellan helgkurser, varje vecka under några månader. Det finns jättemycket roligt att plugga här! :) 
 
Tänkte göra en videoblogg, för har tänkt vlogga lite mer, men är så dålig på det, glömmer alltid bort och nu när jag sitter på sängen, iförd pyjamas känns det lite oproffsigt att vlogga. Haha, säger hon som är sååå proffisionell.. 
 
 

Kommentera inlägget här :