updates..

publicerat i Vardagliga saker.;
Oj vad tiden går fort. Här har vi inte skrivit på ett bra tag, tyvärr. Vet inte hur många gånger jag tänkt tanken, men aldrig kommit så långt att publicera. 
 
Vad händer i mitt liv? Jo, jag har jobbat rätt mycket, både hotellet och på dagis. Ack så mysigt, och skönt sen med pengar! (y) Det har varit Alicias student, besökt Jennifer har jag hunnit med. Även spenderat flera mysiga dagar tillsammans med Simon. Allting går i ett, om två dagar tar min lillebror studenten, imorgon kommer Jennifer hit, på lördag jobbar jag. Och på söndag fyller världens bästa Malin år!! :D Jippie! Så taggad att fylla 21, utan anledning.. hm.. hah! 
 
Nästa vecka kommer bli så grym! Ska träffa mina efterlängtade vänner, äntligen! Och fira svensk midsommar! Längtar satan! Mer om det senare! 
 
Nu ska mor och jag ha en mini spakväll! puss! 

Kommentera inlägget här :