Drömmar - inspirerat av Alicia!

publicerat i Och dessa funderingar., På väg mot min dröm!;
Min fina vän Alicia skrev häromdagen ett fint inlägg på sin blogg om drömmar. Tycker ni borde läsa det. Det peppade mig riktigt mycket! 
 

Jag har stora drömmar. Som jag många gångar har skrivit innan, det är väldigt stora drömmar. 
 
Det finns så mycket jag vill göra och lyckas med. Och tänker jag låta NÅGON stoppa mej?! Självklart inte! Som Alicia skriver, vill även jag ha en lycklig familj, krama om mina barn varje dag! Men det är för mej också något jag vet finns i min framtid. Jag vet inte när det händer, men jag vet att det finns i framtiden min. En dröm är något man strävar efter för att nå i framtiden. Så självklart är det en dröm för mej! 
Men jag drömmer om så många andra saker. Jag vill volontära i Afrika, på en skola eller barnhem. Jag ska tågluffa runt i hela Europa. Jag vill upptäcka saker och äventyra för min egen skull innan jag binder mej. 
I framtiden ska jag ge ut min bok, starta mina egna företag med smycken och kläder, bygga barnhem, resa runt i världen och dela med mig av mina äventyr i min blogg. 
 
Jag vet min dröm, mina drömmar och jag tänker inte ge upp förrän jag lever i dem drömmarna. Jag kommer fortsätta kämpa, i upp och nedgångar, tills jag är där. 
 

Drömmar är något otroligt stort, alla har dem, stora och små. Fortsätt kämpa för era! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alicia:

Åh gumman! :D Tycker att vi får ta upp våra planer om lägret vi pratade om och även alla andra planer vi pratade om! :D <3

Svar: Tycker jag verkligen! Tänk vilken framtid vi har tillsammans!!! :D <3
Malin Söderholm

Kommentera inlägget här :