I love you... at least I think I do?!

publicerat i Livet som au pair i USA;
Hej där! 
 
Igår kväll stack jag med Janina till Starbucks, satt och hängde sådär. Pratade och skrattade. Varför jag stryker under det beror på att vi skrattade så så mycket. Det var en rolig och behövlig kväll. Har inte träffat mina kompisar här på jättelänge. Tiden går alltid så fort, jobbar hela förmiddagen, ledig några timmar, vilket jag tränar på, duschar, tvättar och sedan kommer barnen hem och jag jobbar igen. Jobbar oftast kvällarna också, om inte så bor de flesta utav mina vänner längre bort, jag är trött från dagen med barnen, och jag finner det meninglöst att köra 30 minuter för att senare åka hem strax efter. Menmen, Sådant går i perioder. Jag tillägnar också mina kvällar åt att göra smycken, H sa faktiskt igår att det såg så coolt ut och han ville göra smycken också. Haha. Så får väl ha en smyckesdag med barnen någon dag. 
Apropå smycken är några i ugnen nu och jag vill ju inte bränna dem så bäst jag springer ner och tar ut dem.. heh. 
 
Ha det superbra allihopa som tittar in här! :) kramar! 
 
Har jag visat er Ponyville? Jag och O byggde detta för några veckor sedan. Hon har nu ett helt hörn till sina ponnys, hah, slott, tågstation och allt möjligt. 
 

Taggar: Au pair, Ponyville, USA;

Kommentera inlägget här :