All my life I've been waiting for someone like you.

publicerat i Vardagliga saker.;
Hellu! 
 
Varje dag tänker jag på säkert fem olika blogginlägg jag vill skriva, jag har en massa inspiration men när jag väl sätter mej framför datorn så finns inget skriva om, känns det som. Men förhoppningsvis blir det bättre snart! Trots allt tycker jag om att blogga och ni är så gulliga som fortsätter gå in dagligen! Det gör mej riktigt glad att se det. 
 
Nu har jag ett USA-år bakom mej och börjar blicka mot nya drömmar. För tillfället skriver jag en drömlista. Janina och min mamma tyckte jag skulle skriva en lista på det jag vill göra. Var inte det en bra idé?! :D. Så, ska snitsa till den lite och sätta upp på väggen. Hur motiverande?! Jag vågar inte säga att jag visar er senare, för vem vet, det gör jag kanske inte. ha ha ha. 
 
Nu ska jag strax in till Vimmerby och lägga schema inför kommande månaderna med jobbet, även passa på att bara träffa de fina människorna jag ska jobba med! :). 
 
Idag är det Olivias födelsedag och jag saknar båda mina barn något otroligt! Hoppas du har en underbar dag gullunge, kan knappt bärga mej innan jag får krama om dej igen! <3 
 
Älskade Olivia fyller fem. Knäppfia! 

Kommentera inlägget här :