April 2013.

publicerat i Det där som är lite extra kul.;
Den kommande månaden!
 
Vad jag har gjort?
  • Umgåtts med alla nära och kära
  • Jobbat sista månaden med mina barn, konfirmander och ungdomar
  • Festat
  • Varit sjuk - typ
  • Skaffat egen domän
  • Kommit igång på riktigt med min bok
  • Varit i Stockholm
Vad vill jag göra?
  • Skriva minst 20 sidor på min bok
  • Inte ha hemlängtan
  • Leka och umgås massa med min nya familj
  • Umgås med nya vänner
  • Upptäcka området där jag kommer bo, lära mig staden
  • Gå till kyrkan
Vad ska jag göra?
  • Flytta till USA
  • Få massa nya kontakter, vänner
  • Lära mig väldigt flytande engelska
  • Få ett nytt rum
  • Återuppta min träning
  • Jobba - såklart
  • Skypa med min familj

Taggar: 2013, April, Nästa månad, USA;

Kommentera inlägget här :