I den stora sorgens famn.

publicerat i Sådant som berör.;
Hej!
 
Jag är så ledsen för att jag inte skrev igår! Men min dag var så himla hektisk. På morgonen skulle jag till tandläkaren, usch usch. Jo men det gick väl bra. Märks dock att jag faktiskt börjar bli vuxen nu. Sedan var det hem och göra sig iordning för dagen. Lite senare var jag i kyrkan, vi skulle planera läger. Lika spännande varje gång! Därefter åkte vi in till Vimmerby, då vi skulle på begravning.Det var så mycket blandade känslor på en och samma gång. Men sorgen var den största. Just det där med att man vet att man inte träffar människan igen, att hon är borta. Samtidigt är det det mest naturliga här i världen. Hemskt är det hur som helst. Efteråt åkte vi hem till farmor och farfar och fikade och bara umgicks. Det var ett skönt slut. När vi sedan åkte hem hade jag en sådan hemsk huvudvärk att jag gick och la mej direkt.
 
 

Ha det bra, kära du!

Jag & min kusin Elsa.

Kommentera inlägget här :