Dagstankar och nattbestyr.

publicerat i Och dessa funderingar.;
Ibland känns allt bara så rörigt. 
 

Dagen idag har varit väldigt känslosam. En bekant, en tjej (bara tre år äldre än mej) som gått på samma skola som jag och kommer från samma ort som jag, har gått bort. Det är så himla hemskt och imorse grät jag så mycket. Det känns så overkligt, att hon inte längre finns här. Trots att döden är något utav det naturligaste, så gör det så himla ont när någon tas ifrån en. Att personen ifråga bara är 23 år, gör det hela så mycket mer orättvist. En ung tjej, med hela livet framför sig. Och plötsligt så finns hon inte där längre. Borta. 
 
 
Just nu sitter jag i min säng. Kom hem tidigare än igår men senare än vad jag ville. Fick ett ryck och har bäddat nya lakan i sängen, hängt in all min tvätt och städat och fixat iordning. Ska skriva lite saker som ska skickas och fixa innan jag lägger mej. Jag vet att jag borde sova, men jag har energin just nu till att göra vad som. Det var länge sedan jag hade den på natten såhär. Jag har saknat det dock! Att få för mej något mitt i natten, bara spontant och härligt. Jag behöver det! 
 

Nu ska jag fortsätta mina nattbestyr. Har pepparkakor och en chokladkalender bredvid mej! Kom precis på att jag måste se dagens avsnitt av julkalendern! Bästa tiden på året! <3 
 

Massa kramar till er alla!! 

Kommentera inlägget här :