Helgen med Evelina!

publicerat i Det där som är lite extra kul., Livet som au pair i USA;
Mysigaste och bästa helgen på ett bra tag! 
SVENSK HELG!!! 
Hur härligt är inte det?! 
Evelina kom hit, vi fixade oss jättesnabbt och senare kom Justyna hit för att hämta oss, vi begav oss mot au pair mötet. Det var riktigt mysigt och vi har roligt och skrattade. Sista gången jag såg Ulli, som åker nu på onsdag. Vi ses i Österrike kära du! <3 Efter mötet gick vi till Applebee's för att sjunga! Vi sjöng en hel del och oj så mysigt! Har förövrigt kommit fram till att "mysa/mysigt" är ett favvo ord från svenskan! Iaf, träffade några av våra vänner där och det var en riktigt rolig och händelserik kväll! Vi åkte hem, och Evelina & jag snackade om allt och inget i några timmar! JAG BARA ÄLSKART!! 

Vi tog det lite lugnt på morgon på lördagen och gav oss sedan ut för att slösa pengar.. ihihi. Köpte tre par skor och fyra klänningar och lite småsaker. Jag behöver verkligen skor förstår ni! Det blev rätt sent, Evelina hittade till slut ett par skor hon gillade, som fanns i hennes storlek och inte var för höga.. HAHA! Riktigt rolig dag. Vi stannade till hos Will, en annan utav våra kompisar, på vägen hem för jag ville introducera Evelina! Vi duschade, fixade oss och begav oss sedan ut igen med Janina. Vi testade på ett ny ställe, ganska dött (dem hade precis öppnat) var det men snackade med några. Bartendern där var så himla cool, så dit går vi nog igen! Vi kom hem, snackade och tog muppiga bilder!! HAHAH!! 
Evelina lämnade mej efter tolv igår och jag saknade henne redan innan hon åkte, det var så skönt med en svensk så nära mej, kändes så tryggt och som hemma! Vaknade upp och börja snacka svenska liksom! 
Jag längtar redan till nästa gång vi ses! 
 
TACK BÄSTA EVELINA!! :* <3
 
Favvis från fb! <3 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Evelina Palmkvist:

Tack, tack igen för en underbar helg. Det var verkligen ett bra tag sedan jag hade så mycket kul! Och håller med om att det verkligen var välbehövligt med en svensk helg, kändes helt underbart :D
Så självklart får vi göra om det snart igen. Men om inte annat så ses vi ju till nyår! ;) <3

Kommentera inlägget här :