Redan fredag!

publicerat i Livet som au pair i USA;
Hej! 
 
Har haft en jättehärlig dag, fylld av regn dock. Jag och O ville ha en fotodag, tog några bilder ändå, för det duggade bara lite då men sedan började det regna mer. Vi skulle också haft picknick, vilket blev på en parkering i bakluckan på bilen. Det var riktigt mysigt faktiskt! Jag hade många saker på min att göra lista idag, är även hundvakt åt grannens hund så måste sticka över snart och släppa ut henne! :) Jag skickade ett paket idag som legat på mitt rum sedan i juli, inslaget och klart. Haha!! Det är lite dyrt dock att skicka men var tvungen. Självklart har jag hunnit med simningen idag, välbehövligt då jag har haft två dagars uppehåll då jag har haft annat för mej. 
Borde boka in en massage till mej också snart. Min rygg behöver det verkligen! 
 
Snart kommer även Evelina hit, veckan gick superfort och snart är hon här!! :D Det gillar vi! Vi ska på mitt au pair möte ikväll och senare till Applebee's för att sjunga karaoke! Svenska låtar blir det, om det finns såklart! Hoppas verkligen på det! 
 
Det ska bli så skönt med en svensk helg, jag behöver få lite svensk tillvaro såhär, när det närmar sig julen och vi inte har någon snö alls här.. :(. 
 
Nu måste jag visst sticka och släppa ut hunden! Vi hörs!! :D 
 
Har köpt en massa julsaker på second hand typ. För palla lägga pengar på sådant jag bara ska ha en gång, eller två. :) 

Taggar: Au pair, Jul, USA;

Kommentera inlägget här :