Rolig julkalender!

publicerat i Livet som au pair i USA;
God kväll!! 
 

Gick ut och snackade lite med Janina, skönt och välbehövligt. Jag valde att åka hem tidigare, för vet att ibland behöver jag bara sitta här, tända ljus, för mej själv och bara vara. Jag är inte tråkig, jag prioriterar bara mej själv. Jag kollade nyss på julkalendern, alltså gud så rolig!! Haha!! Skrattar ås himla mycket!! Jag älskar nästan alla julkalendrar men undrar om jag någonsin skrattat så mycket som i denna! HAHA! 
 
Jag äter pepparkakor, halstabletter och njuter av mitt mysiga rum. Funderar lite på framtiden, vad som väntar mej och vad jag vill göra. Läser, samlar info osv. Det finns mycket jag vill hinna med! 
 
Iaf, barnen var lediga idag från skolan, då det är "snöstorm" här. hah.. inte riktigt! Knappt snöat men de har visst mer snö inne i DC. Vi som bor nära vattnet får inte snö direkt. Tråkigt, för jag älskar verkligen snö! 
 
Tänkte berätta något mer men glömde helt bort, haha, sån är jag. 
 
Ha en bra dag kära ni, när ni läser detta! <3 
 
Bjuder på bilder då och då på O från sista fotodagen. 

Kommentera inlägget här :