Torsdag.

publicerat i Livet som au pair i USA;
Hej på er! 
 
Torsdag idag, vilket innebär att det är fredag imorgon. Och då kommer mina föräldrar hit?! Fattar det inte, och att jag varit här i tre månader. Herregud så fort tiden går.. Helt otroligt. 
I alla fall, jag och barnen åkte till Target och kollade på alla leksaker. Vi köpte också lite. Haha. Helt sjukt hur fascinerade barn blir utav leksaker och allt som finns? 
Efter det stannade vi vid djuraffären och kollade på alla djur. Jag och H diskuterade glatt om hur vi ska ha det när vi blir vuxna, vilka djur vi ska köpa och så. Det var roligt, haha. Finns så sjukt mycket roliga djur, jag kommer sluta upp med en mängder. Jag älskar djur! Det är en stor del av min dröm! 
 
Nu ska jag organisera lite grejer, jag mår bra utav det, och det är kul! 
 
Frukostsällskap. 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sanja:

Hälsa Mogge och Carina. Hoppas att resan gick bra!

Svar: Den gick bra, lite missöden men vad kan man vänta sig av pappa..?! ;)
Malin Söderholm

2:a kommentar, skriven , av Sanja:

Haha, förväntade inte heller mig något annat. Ser fram emot att höra om det :)

Kommentera inlägget här :