Extra lång söndag!

publicerat i Livet som au pair i USA;
God morgon! 
Idag har vi ställt om klockan, min bästa dag på året typ. Älskar den extra timmen, man borde göra det oftare! Haha. Men bara bakåt ;) hihi. 
Jag har fixat all min tvätt osv så när jag borstat färdigt mina tänder ska jag sticka och simma. Två dagar sen senast så. Men jag har varit riktigt duktig iaf sedan jag började, minst fyra gånger i veckan! Det ni! :D 
Igår kväll var jag ute med våra amerikanare. Kändes lite fel utan Janina, plus att jag grubblade på det här med förlängning. Men jag har en riktigt bra kväll och såg en riktigt bra band! Har en video jag ska visa er senare! :) 
I fredags kväll gick jag ut och åt med några av tjejerna. Riktigt trevligt må jag säga! Och ikväll träffar jag ÄNTLIGEN Janina. Gått flera dagar ;) haha. Kommer vara hemskt när vi åker hem, till Tyskland och Sverige. Men det behöver vi inte tänka på ännu. Många månader kvar! :) 
 
Såhär fräsch är jag nu! Träning nästa! 
 

Kommentera inlägget här :