Maryland - North Carolina - Virgina - Maryland!

publicerat i Livet som au pair i USA;
Friday, Friday!!! 
 
Jag kan glatt meddela att barnens morfar mår mycket bättre. Han opererades för två dagar sedan och han återhämtar sig nu bra. Det har varit en stressig vecka och mycket som pågått. Som ni kanske vet, jag ÄLSKAR spontanitet och bara göra saker jag känner för. Men, när det gäller jobb och saker jag ska vara ansvarig för, är det lite jobbigt. Som nu, allt är rörigt och jag har ingen aning om något. Ingen vet. Förstår ni?! Hur rörigt det är? Haha. Nejnejnejnej!!! Jag trivs här, i NC!! :D Men det är skönt att ha en rutin på jobbet, veta när och hur jag jobbar. Meeeeen, jag har ändå det bra, och när morfarn mår bättre så känns allt mycket bättre! 
 
Jag har det bra här, med bästa värdfamiljen, leker med barnen, kusinerna är jättemysiga! Tack o tack! 
 
DO YOU GUYS REMEMBER?!??! Jag skriver ju en bok, men har tappat energin till att skriva den. Varför?! Jag vet inte, har knappast tid eller lust när jag väl ha tid.. Det suger... 
 
Iaf, jag vet inte exakt när vi åker hem, det är rörigt, vi ska stanna i Virginia då barnens faster ska föda sitt barn idag! Så vi måste ju hälsa på!! Så mysigt!!! 

Kommentera inlägget här :