Monday morning!

publicerat i Livet som au pair i USA;
Goddag! 
 
Igår hade jag en jättemysig dag! Jag stack och simmade, umgicks med barnen och kusinen som kommit över. Jag och O lekte med lera jättelänge. Sedan kom Janina hit, jag skypade med fina Elin en stund också! Janina och jag stack över till Michael's. Världens bästa affär! Bara en massa pysselsaker! Det finns nästan allt!! :D 
Vi blev bjudna till en krabbfest typ, hängde vid baren i en resturang, (första gången vi är där när det faktiskt är öppet) har sina fördelar att känna folk. Haha. Men, senare stack vi hem till en utav killarna, de spelade musik, vi sjöng. Haha. Riktigt mysigt! Bandet som vi lyssnade på i lördags, kommer ni ihåg? En utav killarna där var med oss igår, han är grym på musik! Det var en perfekt dag, nu ska jag måla naglarna innan barnen snart kommer! 
 
Såhär bra gick tvätten idag. Det läckte, i mängder.. 
 

Kommentera inlägget här :