Sova?! nej.. Starbucks!

publicerat i Livet som au pair i USA;
När man har en positiv syn på saker, då känns allt mycket bättre. 
Det är så sant! :) Haha. Haft en väldigt bra dag. Mina dagar ser ganska lika ut, samtidigt är ingen dag den andra lik. Jag menar, Jag jobbar, simmar, jobbar, träffar Janina eller någon eller relaxar på senkvällen. Men vi gör olika saker varje dag, möter olika 
 
 
Det ovan skrev jag runt halv nio. Jag ringde Janina innan det för att berätta något, men hon svarade inte. Sedan ringde hon upp mej och sa om vi inte skulle dra till Starbucks! Javisst! Så, slänger på mig första bästa klädesplagg förutom pyjamasen och hon är här inom fem minuter!! Härligt värre! kom dit typ fem i nio, då dem stänger. Iaf, hängde hemma hos henne en stund och nu kom jag hem. Planer för imorgon, woop woop! :D 
Klockan är elva, och jag som tänkte sova tidigt ikväll. Menmen, ta vara på livets chanser! :D 
 
Så, nu ska jag iaf sova, och imorgon är det fredag!! Wihu!!! Veckorna går såååå fort, haha, och helgerna lika fort, men nu är det helg igen! Nästan ;) 
 
 

Kommentera inlägget här :