Tankar om förlängning?!

publicerat i Livet som au pair i USA;
Förlåt för mitt kassa bloggande! 
 
Det är fullt upp hela tiden, och jag har mycket i huvudet. 
Jag funderar väldigt mycket på att förlänga mitt au pair år, har mindre än fem månader kvar och det går så himla fort. Min familj vill väldigt gärna att jag ska stanna, och jag börjar bli mer och mer övertygad på att stanna. Det är ju inte för resten av mitt liv liksom, jag kommer ju åka tillbaka till Sverige, så ser inte varför jag måste skynda hem?! Haha. Tänker fram och tillbaka på det hela tiden, och (nu när det är officiellt) är min bästis gravid. Något jag missar helt, och självklart är det en anledning till att jag vill åka hem. Men grejen är att jag måste fatta beslutet utifrån mig själv och vad jag VILL. Vad som är det bästa och rätta för mej. När jag pratat med mina närmaste vänner där hemma, säger dem alla: "Självklart saknar jag dej, men du borde stanna om det är vad du vill". Och det gör mej så lycklig att ni tänker på mitt bästa! 
Som tur är behöver jag inte bestämma mej ännu, meeeen, jag börjar bli mer och mer säker på mitt beslut! 
 
Vad tycker ni?! Should I stay or should I go?! ;) 
 
Min gullunge! <3 

Taggar: Au pair, USA;

Kommentera inlägget här :