Vad som hänt sista tiden.

publicerat i Livet som au pair i USA;
God dag! :) 
 
Eller kanske, god kväll! 
Mina dagar är väldigt röriga för tillfället, kan berätta att barnens morfar legat på sjukhus sedan i fredags. Vi hade planer på Virginia för Thanksgiving men vi bytte sedan till North Carolina så vi kunde finnas här för honom. Inget är planerat, allt är en enda röra och det är förståeligt! 
 
Helgen som var tillbringade jag tillsammans med mina fina tjejor! Fredagen spenderade jag med Janina, lite spa och sedan gick vi ut. Vi sjöng karaoke! Så duktiga är vi!! I lördags följde jag med min familj på en thanksgiving feast. Mycket mysigt med god mat. Sedan åkte jag och Janina till Jessicas mamma välkommen hem - fest. Så mysigt att de flesta utav brudarna befann sig där. Kvällen bjöd på många, många skratt och mycket snack! I söndags åkte jag med Janina, Jessica och Christina till Ikea för att möta upp Evelina. Det var jättelänge sedan! Vi har en superhärlig dag med svensk mat och massa prat och skratt! 
Jag och Janina mötte upp några nya kompisar, stack till bio, The Hunger Games, och tillbaka till Applebees och våra vänner. En riktigt bra helg! 
 
Igår spenderade vi mycket tid i bilen för att åka hit och idag har barnen varit hemma med mej, tillsammans med deras kusin. 

Kommentera inlägget här :