2 hemma, 7 kvar.

publicerat i Livet som au pair i USA;
God kväll! 
 
Jag sitter superexhalterad i min säng!! Skulle inte barnen sova skulle jag skrika just nu! Haha. Nä men, jag berättar mer senare vad som händer! ;) 
Jag fick precis ett meddelande från min kompis som ska åka tillbaka till Sverige igen. Hon har haft riktigt otur med familjer och hon nu bestämt sig för att åka hem. Jag tänker inte gå in på mer detaljer, då det inte är min sak att gå in på. Hon kommer vara den andra svensken som åker hem utav oss nio som var på au pair skolan. De säger alltid att många åker hem, rematch osv. Jag undrade i början vilka det skulle vara, och nu har / ska två hem till Sverige. Jag tycker det är ett bra beslut att ta, man ska verkligen inte stanna kvar här om det inte funkar. De har fortfarande försökt, åkt hit, och det är en stor vinst. 
 
Okej, nu ska jag dra mej tillbaka, är trött men så supertaggad! :D 
 
 

Kommentera inlägget här :