Galen natt!

publicerat i Det där som är lite extra kul., Livet som au pair i USA;
Igår kväll var en utav de galnaste nätter jag varit med om. Exakt vad som hände tänker jag inte gå in på. Jag och Janina bestämde oss för att åka någonstans i närheten, vi ville dansa och sådär. Vi träffade härliga människor. Jag tänker bjuda på några bilder. Men, mycket ska hållas privat och vissa bilder, haha ja, där är vi för snygga för att visas! ;) Det var även en utav de roligaste nätterna, och jag älskar amerikanare. Så sköna, öppna, positiva! Inget illa ment nu mot svenskar, jag är ju trots allt en själv, men ni är lite tråkiga. Man håller sig till sina gäng, pratar inte med främlingar, sättar sig långt ifrån alla andra. Därför är jag så glad att vara här, ha vänner som förgyller mina dagar och en underbar familj. Så skönt att möta andra au pairer, vissa som är så lika mig och andra inte. Men vi delar något stort tillsammans. Jag har, på ett sätt, börjat om på ny kula. Jag umgås med folk som är som jag, positiva och lever livet. Ta vara på chanserna. Haha. Vad djupt detta inlägg blev nu. Hihi.
Tillbaka till igår natt, hur roligt som helst. Kom hem runt tre. Hade en kanonnatt, (jag var dock den enda under 21, alltså den enda nyktra) Men vad gjorde det?! Vi sjöng, pratade, skrattade, hade så kul! Allt det galna tänker jag INTE ta upp, förutom med Janina kanske (för hon var där, daah?) 
 
Så nu lägger vi alla sår (roligt med bilden ;) ) och allt besvärligt bakom oss. Skit i alla som tynger ner oss eller som drar all energi ifrån en. Nu väntar en höst med så roliga saker!! 
 
 
 

Taggar: Crazy;

Kommentera inlägget här :