I'm living in a haunted house.

publicerat i Livet som au pair i USA;
Det spökar i huset.
 
Usch. Jag vet inte om jag nämt det tidigare men det spökar helt klart i huset. För några veckor sedan, när jag och O hade lunch hörde vi hur en utav hennes gosehundar började skälla. För att den ska kunna skälla krävs att man trycker hårt på sidorna. Vi kom fram till att det var inget spöke. Men idag när vi hade lunch, så skällde hunden igen. Hela jag ryser nu, då jag faktiskt tror på att det finns andliga väsen i vår värld. Men O sa så fint:
    - Malin, du vet att spöken inte finns på riktigt? Eller hur? Dem är faktiskt bara på låtsas. 

Haha. Självklart, svarade jag. Senare stängdes två dörren på övervåningen, den ena måste berott på vinden, då fönstrena är öppna. Men den andra som började knarra och röra på sig. Ja, vad säger vi om det? Spöken!! 
 
Dock är spindlar en utav mina fobier. Andar finner jag intressanta. 

Taggar: Det spökar;

Kommentera inlägget här :