Lite snabb update.

publicerat i Livet som au pair i USA;
Oj, vad seg jag är. 
Haha. 
Dagarna går så himla fort här. Tror någon spolar fram tiden. 
Igår kväll mötte jag Janina iaf, min bästa!! Vi hängde, fixade lite ärenden osv. 
Ikväll har jag barnen, och när de somnat tänker jag också sova. Haha! ;). 
 
Helgen i Pittsburgh var awesome! Hade så roligt hela tiden! Har en massa bilder, jag ska visa så småningom. När jag har mer tid. Kanske ikväll, men det finns mycket jag vill göra så. Haha. Håller på med julklappar just nu, för fullt. Äntligen fått hem den första. Så,det är något jag behöver ta tag i också. 
 
Nu ska jag hämta barnen strax, så vi hörs senare! 
 
Ta hand om er! <3 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennifer:

Börjar bli dags för sommarens New York bilder? ;-)

2:a kommentar, skriven , av Sanja:

Uppsatera bloggen! :-)

3:e kommentar, skriven , av Sanja :

Jag menar såklart uppdatera :-)

4:e kommentar, skriven , av Sanja:

Uppsatera bloggen! :-)

Kommentera inlägget här :