Smyckeskväll.

publicerat i Livet som au pair i USA;
Blir tiden helt förvirrande för er också? 

Haha. Jag försökte i början av mitt år posta inläggen i svensk tid, men jag lever ju faktiskt inte i svensk tid längre så. Jag ska börja simma två dagar i veckan. Jag simmade nästan varje dag sista året i gymnasiet, efter det några gånger i veckan med mamma. Jag har saknat det, och har nu bestämt att lägga lite av min tid på simning. Jag försöker vanligtvis hinna med så mycket som möjligt under mina lediga timmar, därför jag väljer att träna hemma. Men, ska försöka simma tisdagar och torsdagar. Tror ni jag klarar det?! Ni får helt enkelt hjälpa mig! 
 
Ikväll har jag tagit det lugnt, efter att ha jobbat hela dagen. Jag har sysselsatt mig med mina smycken, det krävs träning och jag märker hur det blir lättare för varje gång jag provar. Självklart vore det ett stort plus om jag läser all instruktion innan jag börjar. Det hela hade gått mycket lättare då! ;) haha. Men jag har nog aldrig riktigt varit en person med för mycket tålamod. (Jo, som ledare har jag rätt bra med tålamod) men som liten påbörjade jag hela tiden nya projekt. Avslutade sällan något. Tyvärr. 
 
 

Kommentera inlägget här :