Update!

publicerat i Livet som au pair i USA;
Hej där! 
 
Hur länge är det egentligen sedan jag bloggade? Någon vecka eller så. 
Det har varit riktigt mycket som hänt, mycket annat på tankarna. Alla ni som läser min blogg har väl hängt med i vad som händer i Hulstfred och Ibbe? Iaf, Ibbe och jag är inte direkt bästa vänner men han är en kompis till mig och har hotats av utvisning. Jag har kämpat mitt bästa från staterna och för några dagar sedan gick vi alla som kämpar ett stort steg i rätt riktning. Tack, snälla Gud! 
Jag har även varit förkyld i en vecka, så idag simmande jag för första gången på en vecka. Åh, så skönt. Jag har även jobbat hela dagarna och spenderat mina kvällar med fina Janina. Och imorgon åker vi till Pittsburgh!!! :D 
 
Nu måste jag visst hämta barnen!! 
 
Puss på er! 

Kommentera inlägget här :