Veckor går som dagar, dagar som timmar, timmar som minuter, minuter som sekunder.

publicerat i Livet som au pair i USA;
Hej där! 
 
Såg precis kommentaren: Uppdatera bloggen. 
Jag loggar in ibland i hopp om att jag ska uppdatera, men jag finner inte riktigt känslan och väljer då att logga ut igen. Men får väl ge ett försök då. Haha. 
Känns som om det är evigheter sedan jag skrev. Vilket det var också. 
Mina dagar jobbar jag, jag åker till simhallen när barnen är i skolan, vissa kvällar jobbar jag längre, nästan varje dag träffar jag Janina. Vi åker till Starbucks och bara snackar några timmar eller umgås med de andra au pairerna. Vissa kvällar, träffar vi våra amerikanska vänner. På helgerna går vi ut, åker iväg, shoppar. Haha. Jag skulle verkligen älska om dynget hade 34 timmar istället! :D 
 
Fina vi är! Bästa! <3
 

Kommentera inlägget här :