Great falls - berättelse.

publicerat i Livet som au pair i USA;
I lördags åkte jag och Janina till Great falls, som sagt. Vi kommer tillslut dit. Janina säger: "Left or right?" Jag svarar:"Left! Right! No, left! Or right! ehm.. I don't know.." Haha. vi hamnade iaf rätt. Jag skulle aldrig klara mig som kartläsare i rallyn. Nå, Janina hade inte bästa skorna, vilket varenda människa vi mötte påminde oss om. Vi tog sällskap med några, vi valde den avancerade vägen, och mitt i allt börjar det regna. Det gjorde inte så mycket, vi fortsatte, utmanande stigar och klättringar. Vi vände tillbaka halvvägs på en vanliga väg, kom till bilen och stängde på värmen. Så skönt! Vi körde till Wendy's för lite mat, drive thru och parkerade för att äta. När vi var klara och skulle köra, startade inte bilen. Vi gick in för hjälp, vidare till affärer och bilmackar men inget som kunde hjälpa oss. Skrev till en kompis jag har som bor i området, men tillslut fick vi hjälp utav chefen inne på Wendy's. Vi var fast i bara en och en halv timma.. HAHA.. Väl hemma bestämde vi oss sedan för att gå på bio, så duschade jättesnabbt och sedan stack vi igen. 
Trots alla missöden var det en rolig dag! 
 
Här tittar vi på Virginia! (resterande bilder kommer upp lite då och då.) 
 

Taggar: Great falls, Maryland;

Kommentera inlägget här :