Karnevalkväll.

publicerat i Livet som au pair i USA;
Jag lovade er bättre bloggande, och jag tänker hålla det. Trots att just nu vill jag bara sova. Haha. Jag älskar att vara nere i Virginia igen, träffa släkten här nere. De som blivit min andra familj. 
Vi kom hit, åt lunch, chillade. Jag tog, som jag skrev, en promenad, la mig i badet och hade det mysigt. Klädde på mej, fixade mej och drog med barnen och farmorn till en karneval (typ). En i släkten gör egna smycken, och hon ställde ut lite nu. Så mysigt!! Hon är så duktig! Iaf, hängde med dem där, kollade runt. Finns så himla mycket fint, en massa handgjorda grejer! 
Barnen drog hem med farmorn, jag stannade kvar. Jag är lyckligt lottad, som har såhär bra kontakt med hela släkten, iaf de närmaste, känner självklart inte alla. Åkte hem lite senare, fick skjuts av barnens fasters kille, och han stannade och vi snackade ett bra tag, vi och farmodern. När han åkte fortsatte jag och farmodern (J) att prata. Vi brukar prata om kvällarna, om allt möjligt. Det är så mysigt att bara sitta att snacka, som en extra farmor. Oroa dej inte Farmor, du kan inte ersättas utav någon! <3 Skypade en stund med en au pair kompis, och nu somnar jag nästan framför datorn. Stackars mej. Hih.
 
Här håller hon till med sina smycken.
Käkade pommes och kebab. Kan konstatera att svensk kebab (om man nu kan säga svensk om det som egentligen är från något annat land, Turkiet?) är mycket godare! Svensk kebabpizza, mmm! <3 

Taggar: Kebab;

Kommentera inlägget här :