Nere i Virginia igen.

publicerat i Livet som au pair i USA;
God dag! 
 
Mätt efter lunch sätter jag mig ner för att berätta lite senaste nytt för er. Jag vet inte exakt vilka ni är som klickar er in på min blogg, men till de som inte skypar med mej eller står mej nära, vet inte så mycket om min familj. Jag tänker nog mest på att jag berättar för mig själv (Haha) och de jag skypar med ofta, tanken har nog inte slagit mig att andra personer läser min blogg, men det är roligt att se och veta! Så stanna gärna kvar! :) 
Iaf, jag befinner mig just nu i Virginia hos barnens farmor, R stannade hemma. Hon flyger hem till Illinois på söndag och kommer tillbaka på tisdag. Hennes systers mans pappa gick bort för några dagar sedan. R ska på begravningen och sådär. Det har varit väldigt komplicerat men nu börjar det reda ut sig. 
Efter min härliga långpromenad igår, ska jag nu ut härnere och gå. 
 
 

Taggar: USA, Virginia;

Kommentera inlägget här :