Skräckfilm = inte bra.

publicerat i Livet som au pair i USA;
Jag måste sluta kolla på skräckisar. 
Jag hängde med Ethan och hans kompis på bio ikväll, en skräckis. Kommer inte ihåg just nu vad den heter. Hah. Men, den var riktigt bra, blev riktigt rädd flera gånger, precis som det ska vara. Jag mumlade ord för mej själv på svenska, fick höra efteråt att jag pratat högre än vad jag trodde.. haha. Men nu är jag inte rädd för själva filmen, fattar att den bara är påhittad. Istället är jag rädd för dessa mördare, som faktiskt finns på riktigt och som kanske gömmer sig i garderoben? Haha. Nä, nu ska vi inte vara sådana. Men alltid när jag sett en skräckis, blivit rädd och sådär, blir jag paranoid. Hehe. Mindre roligt, kan vara riktigt jobbigt. 
Nog om det, missade De vet du på metro ikväll. Alla mina kompisar som ska dit, åh, hade så gärna velat se dem. Menmen, det kommer en annan gång förhoppningsvis. Snart är jag trots allt hemma igen och längtar tillbaka hit så, ska inte längta allt för mycket. 
 
Det går framåt för min bok. Från min instagram för någon vecka sedan. 

Taggar: Movie, Virginia;

Kommentera inlägget här :