Lugna dagar.

publicerat i Vardagliga saker.;
Vad skönt det är att vara lite ledig, för omväxlingens skull. 
Under mitt år har jag jobbat väldigt mycket, och snart börjar jag jobba inne på Ronja. Så det gör mej ingenting att jag inte jobbar så mycket första tiden jag är hemma i Sverige igen. 
 
Så vad gör jag om dagarna? Jag jobbar som sagt lite, annars så leker jag hemma fru. Typ. Jag städar, diskar, lagar mat, tar hand om hundarna osv. Roligt är det faktiskt. Jag gillar att städa och organisera! :). 
 
Igår var mamma och jag på Stilla, Ro och Nära. Det är något av det mysigaste! Jag tycker om att gå i kyrkan, det är något speciellt med att gå dit och jag tror att många fler skulle uppskatta det om man bara ger det en chans. 
 
Nu sitter jag och ska planera min resa i höst! Jag är så taggad! :D
 
 

Kommentera inlägget här :