Skinnarpstur igen.

publicerat i Vardagliga saker.;
God morgon! :). 
 
Idag ska jag och mamma ut till Skinnarp och fortsätta städa ur ännu mer. Det går riktigt sakta framåt, men jag antar att det får ta tid. Vi har en massa bröte där ute. Känns skönt iaf, att rensa ur en massa skit. 
 
Jag ska även planera upp min tågluffningen, göra en budget för snart börjar jag visst jobba på riktigt, och då är det skönt att ha min resa som motivation då jag ska bara jobba hela sommaren. Det ska bli jätteroligt att vara i receptionen, men när det är fina dagar i sommar känns det kanske lite segt att vara inne och jobba. Då behövs motivation att jag ska resa i höst, att jag ska upptäcka en mängd nya platser och hoppas jag på att hälsa på mitt andra hem. 
 
Vår fyrhjuling har varit slut på kylvätska, så vi har inte kunnat köra så mycket men nu har min fina far fixat det så då ska jag ta en tur idag när vi ändå ska ut till Skinnarp! 
 
Ett mysigt ställe ute i skogen. 

Kommentera inlägget här :