Back on track... maybe?

publicerat i Livet som au pair i USA;
Hallojsan! 
 
Dessa snödagar gör mej galen. Jag ogillar verkligen att inte ha en rutin. Allting blir så rörigt. Jag älskar snö men de får gärna sluta komma snö här nu för jag vill inte ha mer snödagar. Haha. 
 
Livet rullar på här, jag umgås med folket här och jobbar. Igår körde jag H till ett möte, och väntade i en timme. Så, skissade och gjorde mängder av listor. Allt som har med mina drömmar att göra, hur jag ska jobba för att nå dit. Ni som känner mej, vet att jag är duktig på att starta ett projekt utan att slutföra det. Jag påbörjar ofta grejor men tålamodet sviktar när det tar lång tid. Dock, ger jag aldrig upp om det är något jag verkligen vill. Jag har en massa idéer, bloggen är inräknad där! :) Det är så roligt att se att ni kommer tillbaka, trots att jag är dålig här. Det betyder en massa för mej! :) 
 
Igår var min värdmamma så gullig. Hon sa häromdagen att jag var ledig hela helgen. Igår berättade hon att hon ska på en dejt på lördag kväll. Men hon ska ringa barnvakten, för hon tyckte jag fick vara ledig. Jag erbjöd mej ändå, men hon ville ge mej ledigt i helgen så. Det tackar vi för! 
 

Här är Minty, han kommer från Build A Bear! Fina, fina! 

Taggar: Au pair, USA, Washington;

Kommentera inlägget här :