Ett nytt försök.

publicerat i Livet som au pair i USA;
Hej alla! 
 
Nä, om vi skulle ta om början... 
 
GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D 
 
Hur är det med er? Har jag några läsare kvar ens?! Förlåt. 
Jag vill gärna satsa på bloggen, men har för höga ambotioner för mej själv. Jag vill för mycket och det blir svårt att hinna med allt. Mitt nyårslöfte är att satsa på bloggen. 
 
FAAAAAAST..... 
Man håller ju aldrig sina löften?! Förra året var mitt att öva på att slicka mej på armbågen.. Gjorde jag det? Neeeej.Men, jag tänker inte ha en plan på bloggen, jag tänker bara blogga om vad jag vill och när jag har tid. Det kommer handla om mej (vad annars liksom?! kolla namnat, duuh.) Allt jag gör kanske, som t.ex. nu sitter jag och äter pepparkakor. Så gott, från IKEA! Bästa! 
 
Jag måste fixa en avskedpresent till Jessica som faktiskt åker imorgon. Hon lämnar oss imorgon. Min svensk här liksom lämnar oss. men vi bor ju ändå i samma land. Typ. Hon bor i Skåne, förstår ni. Hihi! 
 
Förövrigt kan jag sitta här och berätta om allt möjligt, men då får jag ingenting gjort, så får väl börja nu. Haha. 
 
 
Här sitter jag, nyduschad i en klänning utan strumpbyxor och de mysigaste skorna! Kan jag gå ut såhär?! 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av carina eklund:

Snyggt men det känns som att det skulle bli lite kallt i snöstorm. :-)

Kommentera inlägget här :