Förkylning.. igen.

publicerat i Livet som au pair i USA;
Halli hallå! 
 
Satte precis på en ansiktsmask! Har inte haft det sedan, ja ni, förra året?! ;) HAHA! Har förstått att det nästan bara är jag som tycker dem skämten är roliga! 
 
Igår gick jag och la mej innan åtta. Jag nattade Olivia vid 7.50 och sedan gick jag raka vägen till min säng. Fick ont i halsen häromdagen, USCH!! Igår kväll var det hemskt, hela kroppen gjorde ont och jag kände mej helt död. Men helt otroligt vad sömn kan göra! Är fortfarande lite sliten idag men mycket bättre!! :) 
 
Har en lång lista på vad jag behöver göra, men betar av en sak i taget. Tar det lite lugnt, för vill gärna slippa förkylningen så jag ska gå och sjunga imorgon med Janina! ;). 
 
Sista tiden har det blivit väldigt mycket tankar om framtiden, vilket är skönt att försöka ha någon plan. Jag har beslutat mej för att inte förlänga mitt år. Det finns många anledningar till det, men jag känner mej redo att påbörja nästa del av mitt liv. 
 
Nu väntar resten av min lista av saker att göra! Vi hörs hörni! 
 
BTW, jag skulle vilja göra fler videobloggisar. Förr använde jag videofy.me men man kan inte längre ladda upp en video från datorn utan det måste vara från mobilen/plattan och när jag gjort det har bilden försvunnit i video?! Får väl börja genom youtube istället. 
 
Malin hjärta Janina. 

Kommentera inlägget här :