Snow storm.

publicerat i Livet som au pair i USA;
And time.. is froooooozen... 
 

Ja, visst önskar jag ibland att vi kunde frysa tiden. Stanna upp. Allting går så snabbt. Lite föör snabbt. Men jag längtar också hem. Jag längtar efter att få krama om alla. Mina fina kusiner skickade idag en video som fick mej att börja gråta, jag saknar er! Tack! <3 
 
Förövrigt. Senaste tre dagarna har jag typ gjort ingenting, jobbat en del såklart, men alla har varit hemma nästan hela tiden och varit mest att umgås. Har också sovit sjukt mycket, men är fortfarande trött. Undrar varför... Ikväll har jag nog barnen, för R ska ut på dejt, kanske. Beror på hur hemsk "snöstormen" blir.. ;) Hahah! 
 
Igår hade jag ett djupt samtal med grannens hund. Alltså blev det mest med mej själv, men det var nog behövligt. Nu är jag mer peppad att fokusera på mina drömmar och allt jag vill! Som min fina vän Evelina en gång sa; Life is what you make it, and I'll make it so damn good! 
 
Så mitt liv är mitt liv, bara jag som står ivägen för mina drömmar, right?! :) 
 
Fick denna bukett av min handledare en gång. Praktiken som betytt mest för mej. 

Kommentera inlägget här :