The flu..

publicerat i Livet som au pair i USA;
God kväll! :) 
 
Jag har precis slutat jobba, min mamma är sjuk, hon har fått influensan berättade doktorn idag och ska nu inte vistas nära barnen. Hon var hemma från jobbet igår och idag. Blir likadant resten av veckan. Barnen är lite krassliga men dem är ändå friska. Så, jag har nu lagt barnen till sängs och snart hämtar Janina upp mej. 
 
När har jag tid för mej själv egentligen?! 
 
Jani, jag väljer att spendera mina kvällar ute med kompisar, för det är tråkigt att bara vara hemma. Jobbar hela dagen, när O är i skolan fixar jag och styr. Idag skypade jag med Basse! Som är i Thailand. Bara liiiiiiite avis... :D. men ska åka och hälsa på Nat när tiden finns! 
 
Tiden tickar på och snart ska jag åka hem. Allting har gått riktigt fort, och jag vill inte tänka på hemfärd ännu. Känns alldeles för tidigt. Är inte redo att lämna alla här.. usch. 
 

Men nu ska jag ut och träffa min bästis! Tjoflöjt (som Jessica alltid skriver). HAHA. 

Kommentera inlägget här :