Helluuu!

publicerat i Livet som au pair i USA;
Hej! 
 
Idag är det tre veckor sedan jag bloggade senast.. ojdå. Trodde på riktigt att jag var inne i ett i ett flyt då, men det ser vi ju hur det gick.. hah! Jag saknar att skriva men förstår ni hur mycket osm händer här? Idag är det tio dagar kvar tills jag åker hem, tio ynka dagar.. Jag fattar det inte.. Mitt rum är en total röra, har packat ner en massa saker, vet fortfarande inte om allt kommer få plats eller inte.. Har en skapligt lång att göra lista, ska försöka bocka av så mycket saker jag bara kan ikväll/imorgon. 
Janina är i Vegas med sina tyska kompisar, vilket betyder jag har mer tid! HAH! Men jag saknar henne redan, efter knappt två dagar. Troligen vetskapen att när hon kommer hem, så är de tmycket närmre tills jag åker.. kan inte tänka mej hur svårt det kommer att bli att inte ha henne fem minuter bort. Hur ska jag klara mej?! 
 
Som sagt, det händer mycket, jag jobbar i stort sett hela dagen, och när jag inte jobbar så försöker jag lista ut de sista grejerna som behövs.. Så nu ska jag väl börja.. Tack för mej, hej! :D 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sanja:

Äntligen en uppdatering! Som jag har längtat och väntat! Kul att prata med dig idag. Snart ses vi. Stooooor kram!

Kommentera inlägget här :