Packningsbekymmer..

publicerat i Livet som au pair i USA;
Tja!! 
 
Någon som vill betala för mitt bagage hem?! Skulle lätt ta med tre väskor hem men tydligen är det inte tillåtet.. dumma regler.. 
Känns som om jag packar och packar men ändå blir sakerna inte mindre som ska med hem..  helt sjukt.. försökte nyss stänga ena väskan.. ha ha ha!!!! satt på den men funkade inte, och även om jag kan stänga den med lite våld så kommer den väga för mycket.. tyvärr.. har faktiskt bara lite kläder kvar, och några småsaker så om väskorna skulle gå att stänga och inte väga fööööör mycket skulle jag lätt få med dem hem! Så, kan ni inte göra mej en tjänst och sända positiv energi till väskorna så dem tappar lite vikt?! Ja? Tack så hemskt mycket!! :D. Förhoppningsvis återkommer jag imorgon och är positv med att packningen går toppen?! :D. får tänka plan B i värsta fall.. 
 
Idag fixade jag Janinas present, hon kommer älska den!! min familjs presenter, lite andra ärenden, så nu kan jag andas ut! och lägga fokuset på min packning.. Nu, ska jag varva ner och somna tidigt tänkte jag! 
 
See you later, Alligator! :D 
 

Kommentera inlägget här :