Snödag. igen?!

publicerat i Livet som au pair i USA;
Råkade bli helt tagen av mina gamla blogginlägg. Det känns som om det är så länge sedan jag skrev dem, ändå minns jag vissa av dem så tydligt. 
 

Ni kan ALDRIG gissa vad som händer här?! snööööö.... 
 
blä...!! 
 

Det började snöa riktigt mycket inatt och skolorna är stängda idag. Jag har hunnit med lite tvätt och städning, annars har jag inte gjort jättemycket. Satt mej ner nu för att läsa igenom min bok och fortsätta skriva, så förhoppningsvis efter detta inlägg går jag tillbaka till det. 
 
Ville bara vara lite gullig och uppdatera er! :D 
 
Igår åkte jag och Janina på DEMI LOVATO!!!!! Jag har tyckt om henne sedan Camp Rock, typ. Men ni anar inte hur grym hon är live! Hon är helt otrolig!! Får jag chansen att se henne igen, live, ingen tvekan om saken, klart jag tar chansen!! Så fort jag får bilderna från Janina, så delar jag med mej av dem till er! :). 
 
Slänger in en gammal bild på oss! 

Taggar: Demi Lovato, concert, konsert;

Kommentera inlägget här :